Kot Ciapucha
Użytkownik
- Samochód
- Kia, Ceed, 1.6 GDI
@Deleted member 3342
Olej brałem zawsze w Serwisie, tak jak zmieniali z tego co wiem mają teraz (zapytałem) "KIA" lub "Orlen" z beczki.
Typ 5W30
Olej jest z serwisu, ale gwarancja się skończyła więc i tak spuszczą na drzewo. Jedyna propozycja diagnostyka za 200zł i/oraz remont silnika.
@[B]jerseyAdmin[/B]
Problem z pierścieniami jest "upierdliwy" i albo ruszą po płukance albo nie. I wtedy mamy dwa wyjścia... jeździć i dolewać lub (...).
Drążę i pytam, aby móc podjąć / zrobić ruchy najbardziej "optymalne". Przy 200 000km inwestycja minimum 6000zł (+) w remont silnika...?
Do piątku jeżdżę z dodatkiem do paliwa.
W sobotę lub przyszłym tygodniu "płukanka" oraz może AR9200 V2 do nowego oleju...
Olej brałem zawsze w Serwisie, tak jak zmieniali z tego co wiem mają teraz (zapytałem) "KIA" lub "Orlen" z beczki.
Typ 5W30
Olej jest z serwisu, ale gwarancja się skończyła więc i tak spuszczą na drzewo. Jedyna propozycja diagnostyka za 200zł i/oraz remont silnika.
@[B]jerseyAdmin[/B]
Problem z pierścieniami jest "upierdliwy" i albo ruszą po płukance albo nie. I wtedy mamy dwa wyjścia... jeździć i dolewać lub (...).
Drążę i pytam, aby móc podjąć / zrobić ruchy najbardziej "optymalne". Przy 200 000km inwestycja minimum 6000zł (+) w remont silnika...?
Do piątku jeżdżę z dodatkiem do paliwa.
W sobotę lub przyszłym tygodniu "płukanka" oraz może AR9200 V2 do nowego oleju...