Tedex Synthetic Premium LingLife III 5W-30
Analiza wykonana dzięki hojności użytkowników: @artunero , @egonzet , @DWojtek , @strudz , @michalm83 , @fiodorthc , @plpawzaw @a1410 , @GustavXTC , @sprajt2 , @tomikin , @siapek , @JNC_946 , @soszo , @Hubert1 , @DaroZS , @jerseyAdmin , @Noel , @Zonk1975 , @harry , @lukasrs , @bobol1984 , @Joanis , @ratriczek , @analyzer64 , @ashh oraz wielu anonimowym. Serdecznie dziękujemy.
Jakość:
Strona produktu:
Powtórne ICP:
Opis:
Olej ciekawy, cytując klasyka z twarzy podobny zupełnie do nikogo. Patrząc na sam pakiet, przypomina raczej A5/B5 niż C3 z aprobatą na 504/507 zwłaszcza biorąc pod uwagę poziomy wapnia. Boru sporo, jest także trochę molibdenu - związki oparte o te pierwiastki są poszukiwane w olejach więc ich miłośnicy powinni być zadowoleni. Sam olej jest dość lepki, to "mocna" trzydziestka. Przydałoby się sprawdzić poziom popiołów, czy olej w ogóle spełnia wymagania dla normy ACEA C3. SSI wypadło dobrze, olej pozostał w lepkości, utrata lepkości odrobinę wyższa niż innych 5W-30, ale olej nadal został mocną SAE 30. Tutaj nie mamy uwag.
W najnowszej aktualizacji erWina, z 14.02.2024 olej nie jest już listowany jako posiadający aprobaty grupy VAG. Warto brać na to poprawkę jeżeli ktoś chciałby zalać ten olej do samochodu na gwarancji.
Czy można olej polecić - jeżeli samochód nie bierze oleju raczej tak. Natomiast przy poborze oleju, zwłaszcza wysokim radzilibyśmy jednak ten olej omijać, przy takim pakiecie będzie generował więcej zanieczyszczeń niż "normalne" oleje C3 czy 504/507.
Analiza wykonana dzięki hojności użytkowników: @artunero , @egonzet , @DWojtek , @strudz , @michalm83 , @fiodorthc , @plpawzaw @a1410 , @GustavXTC , @sprajt2 , @tomikin , @siapek , @JNC_946 , @soszo , @Hubert1 , @DaroZS , @jerseyAdmin , @Noel , @Zonk1975 , @harry , @lukasrs , @bobol1984 , @Joanis , @ratriczek , @analyzer64 , @ashh oraz wielu anonimowym. Serdecznie dziękujemy.
Jakość:
- ACEA C3
- API SN/CF
- MB 229.51
- VAG 504.00/507.00
- GM Dexos 2
- BMW LL-04
- Porsche C30
Strona produktu:
Tedex Synthetic Premium Motor Oil API: SN/CF SAE: 5W-30 - Tedex
Przeznaczony do najnowocześniejszych silników z zapłonem iskrowym oraz wysokoprężnych (Diesla), zarówno z turbosprężarką, jak i bez turbosprężarki, w które wyposażone są samochody osobowe, m.inn. VW, Audi, Seat, Skoda jak i lekkie samochody…
tedex.pl
Powtórne ICP:
Opis:
Olej ciekawy, cytując klasyka z twarzy podobny zupełnie do nikogo. Patrząc na sam pakiet, przypomina raczej A5/B5 niż C3 z aprobatą na 504/507 zwłaszcza biorąc pod uwagę poziomy wapnia. Boru sporo, jest także trochę molibdenu - związki oparte o te pierwiastki są poszukiwane w olejach więc ich miłośnicy powinni być zadowoleni. Sam olej jest dość lepki, to "mocna" trzydziestka. Przydałoby się sprawdzić poziom popiołów, czy olej w ogóle spełnia wymagania dla normy ACEA C3. SSI wypadło dobrze, olej pozostał w lepkości, utrata lepkości odrobinę wyższa niż innych 5W-30, ale olej nadal został mocną SAE 30. Tutaj nie mamy uwag.
W najnowszej aktualizacji erWina, z 14.02.2024 olej nie jest już listowany jako posiadający aprobaty grupy VAG. Warto brać na to poprawkę jeżeli ktoś chciałby zalać ten olej do samochodu na gwarancji.
Czy można olej polecić - jeżeli samochód nie bierze oleju raczej tak. Natomiast przy poborze oleju, zwłaszcza wysokim radzilibyśmy jednak ten olej omijać, przy takim pakiecie będzie generował więcej zanieczyszczeń niż "normalne" oleje C3 czy 504/507.
Attachments
Last edited: