jerseyAdmin
Administrator
- Samochód
- Kia Ceed CD 1.4 T-GDI
Analiza opłacona 50/50 przez anonimowego ofiarodawcę spoza forum oraz @jerseyAdmin
Normy: ACEA C3
API SN / CF
BMW Longlife-04
Chrysler MS 11106, 6395
Fiat 9.55535-G1, S3
Ford M2C917-A
GM LL-A-025, LL-B-025, dexos 2
Zatwierdzenie MB 229,51
Renault RN0700
VW 502 00, 505 00, 505 01
1. Mamy olej z zakresu SAE 30. W 40 i 100C wpasowuje się w typowe wartości dla niego.
2. TBN lekko poniżej 8, to dobry i porządny zapas alkaliczny.
3. Jest to olej klasy low saps , z pakietem w standardzie dla tej półki olejów. Wspomniany TBN to głównie związki wapnia z asystującym mu magnezem, do tego para związków anty-zużyciowych czyli cynk + fosfor, no i na koniec oczywiście bor jako dyspergator i wsparcie antykorozyjne.
4. Indeks lepkości 173 – wskazuje że olej działa w szerokim zakresie temperatur. Dobra wartość bez uwag.
5. Po widmie można określić że to olej oparty na bazach grupy III – czyli HC /VHVI Nie ma co ukrywać że to typowy olej klasy C3. Mamy średnie zakresy lepkości, porządny wcale nie mały TBN, VI też nie daje powodów do narzekań. Pakietowo standard a i bazowo widmo FITR potwierdza, że Midland idzie sprawdzonym szlakiem, więc mamy bazy olejowe III grupy. Jak widać firma ze Szwajacarii potwierdza, że oferuje rzetelne jakościowo produkty. Dla tych co szukają marek
mniej znanych, które dają mniejsze ryzyko podrabiana, to dobra opcja.
Normy: ACEA C3
API SN / CF
BMW Longlife-04
Chrysler MS 11106, 6395
Fiat 9.55535-G1, S3
Ford M2C917-A
GM LL-A-025, LL-B-025, dexos 2
Zatwierdzenie MB 229,51
Renault RN0700
VW 502 00, 505 00, 505 01
1. Mamy olej z zakresu SAE 30. W 40 i 100C wpasowuje się w typowe wartości dla niego.
2. TBN lekko poniżej 8, to dobry i porządny zapas alkaliczny.
3. Jest to olej klasy low saps , z pakietem w standardzie dla tej półki olejów. Wspomniany TBN to głównie związki wapnia z asystującym mu magnezem, do tego para związków anty-zużyciowych czyli cynk + fosfor, no i na koniec oczywiście bor jako dyspergator i wsparcie antykorozyjne.
4. Indeks lepkości 173 – wskazuje że olej działa w szerokim zakresie temperatur. Dobra wartość bez uwag.
5. Po widmie można określić że to olej oparty na bazach grupy III – czyli HC /VHVI Nie ma co ukrywać że to typowy olej klasy C3. Mamy średnie zakresy lepkości, porządny wcale nie mały TBN, VI też nie daje powodów do narzekań. Pakietowo standard a i bazowo widmo FITR potwierdza, że Midland idzie sprawdzonym szlakiem, więc mamy bazy olejowe III grupy. Jak widać firma ze Szwajacarii potwierdza, że oferuje rzetelne jakościowo produkty. Dla tych co szukają marek
mniej znanych, które dają mniejsze ryzyko podrabiana, to dobra opcja.