Elf Tranself NFX 75W
Analiza ufundowana dzięki: @wolfram , @orzeszpole , @Paldini , @sprajt2 , @analyzer64 , @Noel , @lukasrs , @DWojtek , @MVB , @CallMeDezy , @soszo , @jerseyAdmin . Serdecznie dziękujemy!
Jakość:
Opis:
Olej bardzo dobry. Pakietowo podobny do Redline, jednak oparty najprawdopodobniej o bazy mineralne, nie syntetyczne. Także dodatki obniżające tarcie i zużycie są inne niż w Redline - zamiast smaru z sulfonianiu wapnia przynajmniej część siarki pochodzi z pochodnej dwusiarczku molibdenu (alkilowane MoS2). Wynik zużycia na 4ball podobne do innych olejów w tej lepkości które badaliśmy.
Olej z pewnością godny polecenia, w niczym nie odstaje od badanej wcześniej cenowej konkurencji czyli Fuchsa, a pod względem testu 4ball przewyższa Meguina.
Analiza ufundowana dzięki: @wolfram , @orzeszpole , @Paldini , @sprajt2 , @analyzer64 , @Noel , @lukasrs , @DWojtek , @MVB , @CallMeDezy , @soszo , @jerseyAdmin . Serdecznie dziękujemy!
Jakość:
- API GL-4
- MB-Approval 235.17
- Renault: DBx, JXX, NDK1, NDX, PXX, SX, TLX
ELF TRANSELF NFX SAE 75W
lubricants.catalog.elf.com
Opis:
Olej bardzo dobry. Pakietowo podobny do Redline, jednak oparty najprawdopodobniej o bazy mineralne, nie syntetyczne. Także dodatki obniżające tarcie i zużycie są inne niż w Redline - zamiast smaru z sulfonianiu wapnia przynajmniej część siarki pochodzi z pochodnej dwusiarczku molibdenu (alkilowane MoS2). Wynik zużycia na 4ball podobne do innych olejów w tej lepkości które badaliśmy.
Olej z pewnością godny polecenia, w niczym nie odstaje od badanej wcześniej cenowej konkurencji czyli Fuchsa, a pod względem testu 4ball przewyższa Meguina.