Doszedłem do wniosku, że w samochodzie starszego jest ostatni moment na czyszczenie układu paliwowego.
Dym pojawia się, jeśli "przegazuje" na biegu jałowym po przekroczeniu 3,5-4k RPM, więc moim zdaniem to wtryski.
Przebieg mają już konkretny i nie były ani razu regenerowane.
W czasie jazdy nie kopci bo rzadko kiedy przekracza się te 3,5 tysiąca.
W końcu po to jest turbodiesel, żeby jechał z dołu.
Więc myślę, że chemia da radę coś zdziałać.
Nie jest to tragiczne dymienie i nie spodziewam się też cudownego uzdrowienia jak filmikach z udziałem TEC 2000.
Mój plan na pierwszy rzut - wymiana filtra paliwa i ten dodatek
Po wypaleniu tego baku na następny chcę zalać AR6400-D czy też Tunap 984.
I teraz pytanie do @wlyszkow czy warto przed tym znów zmienić filtr paliwa,
czy może zanieczyszczenia które wypłuka LM z odcinka Bak - Filtr będą na tyle niewielkie, że nie stanowi to przeszkody dla kolejnej porcji chemii.
Z góry dzięki za podpowiedzi
Dym pojawia się, jeśli "przegazuje" na biegu jałowym po przekroczeniu 3,5-4k RPM, więc moim zdaniem to wtryski.
Przebieg mają już konkretny i nie były ani razu regenerowane.
W czasie jazdy nie kopci bo rzadko kiedy przekracza się te 3,5 tysiąca.
W końcu po to jest turbodiesel, żeby jechał z dołu.
Więc myślę, że chemia da radę coś zdziałać.
Nie jest to tragiczne dymienie i nie spodziewam się też cudownego uzdrowienia jak filmikach z udziałem TEC 2000.
Mój plan na pierwszy rzut - wymiana filtra paliwa i ten dodatek
Po wypaleniu tego baku na następny chcę zalać AR6400-D czy też Tunap 984.
I teraz pytanie do @wlyszkow czy warto przed tym znów zmienić filtr paliwa,
czy może zanieczyszczenia które wypłuka LM z odcinka Bak - Filtr będą na tyle niewielkie, że nie stanowi to przeszkody dla kolejnej porcji chemii.
Z góry dzięki za podpowiedzi