WojtasTaba
Nowy użytkownik
- Samochód
- Hyundai i30n performance 2.0 T-GDI 275km, Audi S4 B5 2.7 biturbo AGB 340km, BMW E30 2.5 M50B25 ~210km, BMW E36 coupe 2.5 M52B25V seria, Audi A4 B5 2.8 APR manula quattro
- Marka samochodu
- Hyundai
- Budżet/ile litrów
- 400
- Styl jazdy
- Normalne użytkowanie
- Silnik
- 2.0 t-gdi
- Data produkcji
- 2019
- Filtr cząstek stałych (DPF/GPF)
- Tak
- Pobór oleju na 1000 km
- 0
- Jakiego oleju wymaga instrukcja
- Shell Helix Ultra 0W30 ACEA C2 (Shell Helix Ultra ECT 0W30 C2/C3??)
- Jaki olej masz obecnie
- 5W30
Cześć,
Samochód użytkowany w naszym kraju, pełna seria (GPF na swoim miejscu), jednego dnia eco driving, drugiego dnia do wysokich obrotów. Bardzo okazjonalnie przejażdzki po torze. Samochód używany cały rok. Na codzień hamuję silnikiem z międzygazem. Przy dynamicznej jeździe olej ma 110 stopni. 120k km przebiegu. Teoretycznie wchodzi 4,8L oleju.
Jestem gotowy zalać olej rekomendowany przez producenta, tylko pozmieniały się trochę nazwy i opakowania przez co gubię się w tym. Widzę, że w sklepach internetowych seria Shell Ultra czasem jest sprzedawany w szarych bańkach, a czasem w złotych. Czy te złote to nie są stare zdjęcia, które nie są już aktualne? Próbowałem zrozumieć ofertę Shella wertując ich stronę internetową, ale mają tam mętlik.
Przyznam szczerze, że najbardziej skuteczną dla mnie poradą będzie nie opis jaki olej a zrzut ekranu jak ma wyglądać opakowanie. Bardzo proszę o pomoc. Kilka tygodni temu spradzałem olej (który zaraz wymagał wymiany) i był żółciutki i podręcznikowo widoczny na miarce. Dwa dni temu sprawdzałem i zrobił się ciemny (może mój styl jazdy), ale to co mnie mocno zestresowało to spływa i większość nie trzyma się miarki - jak woda, więc muszę sie tym zająć w ekpresowym tempie.
Samochód użytkowany w naszym kraju, pełna seria (GPF na swoim miejscu), jednego dnia eco driving, drugiego dnia do wysokich obrotów. Bardzo okazjonalnie przejażdzki po torze. Samochód używany cały rok. Na codzień hamuję silnikiem z międzygazem. Przy dynamicznej jeździe olej ma 110 stopni. 120k km przebiegu. Teoretycznie wchodzi 4,8L oleju.
Jestem gotowy zalać olej rekomendowany przez producenta, tylko pozmieniały się trochę nazwy i opakowania przez co gubię się w tym. Widzę, że w sklepach internetowych seria Shell Ultra czasem jest sprzedawany w szarych bańkach, a czasem w złotych. Czy te złote to nie są stare zdjęcia, które nie są już aktualne? Próbowałem zrozumieć ofertę Shella wertując ich stronę internetową, ale mają tam mętlik.
Przyznam szczerze, że najbardziej skuteczną dla mnie poradą będzie nie opis jaki olej a zrzut ekranu jak ma wyglądać opakowanie. Bardzo proszę o pomoc. Kilka tygodni temu spradzałem olej (który zaraz wymagał wymiany) i był żółciutki i podręcznikowo widoczny na miarce. Dwa dni temu sprawdzałem i zrobił się ciemny (może mój styl jazdy), ale to co mnie mocno zestresowało to spływa i większość nie trzyma się miarki - jak woda, więc muszę sie tym zająć w ekpresowym tempie.
Last edited: