STREAM-HD
Użytkownik
- Samochód
- VW Passat B5FL 1.9 TDI-PD
U mnie po około 150 kilometrach szybkiej trasy i 20 kilometrach toczenia się po krajowej temp paliwa na koniec jazdy wynosiła 79stopni, przy temperaturze na zewnątrz 25 stopni. W okolicach temperatury 0 stopni na zewnątrz widzę, że po trasie 20km paliwo miało 60 stopni. Można wnoskować, że temp paliwa zmieniła się o +/- tyle o ile wzrosła temp otoczenia, a dystans za bardzo nic nie wniósł czy to 20km czy 200km. Akurat ma te dane na zdjęciach licznika i sobie na szybko porównałem.Zacząłem teraz jeździć ze skanerem i sprawdzać temperaturę paliwa. średnio 40 stopni.
Tak odrazu zapytam bez kopania googla, może ktoś już wie - czy dalsze zbijanie temperatury ON ma wpływ na jego wydajność, spalanie, zadymieniem itp? Bo mam już pasku dochładzanie paliwa płynem ale mam też miejsce w podwoziu na dodatkowy duży radiator na przewody paliwowe, który też był opcją. Można go tam łatwo dołożyć gdyby to miało jakiś sens. Nie chodzi tu o szukaniu cudów na kiju na koniec życia gruza, tylko cześci są tanie, montaż prosty, więc pobawić się można gdyby to miało ułamek sensu.