Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Pchrona to polaczenie dwoch słów, profesjonalna i ochrona.Pokazuje to wyższość wymagań norm branżowych nad ogólnymi ale jak można wypuścić taką grafikę z błędem - "pchrona"
On ma 10,2 w 100st? To tez bym go nie zalal.Dla mnie lepkość 10,2 przy 100 stopniach dyskwalifikuje ten olej.
Olej 0W30 Long Life III stosowany przez VAG ma 11,9 przy 100 st.C
Przy LL III mam na bardzo rozgrzanym silniku ciśnienie oleju 0,7 bar na biegu jałowym i 2,1 bara przy 2000 obr. To jest praktycznie dolna dopuszczalna granica i już silnik pracuje głośniej, bardziej metalicznie.
Orlen ME V 5W30 1.0/2,3 bar.
Olej 5W40 1.2/2.6 bar. 5W40 producent również dopuszcza.
@Kyselak Tak tak bo olej Vag czyli shell to jest cudowny olej a Orlen rodzimy beejakby miał 13 to byś powiedział ,że paliwa nie będzie oszczędzał bo za ,,gęsty,, w 100C
trafna uwaga. do tsi zwłaszcza tych mniej wysilonych i o mniejszych pojemnościach jak znalazł. do mocnyh tdi czy dłubanych 2.0 tsi dyskusyjne ale tak naprawdę trzeba by go dobrze przemaglować z temperaturą zapłonu, hths, noackiem czy SSi to byśmy wiedzieli duuużo więcej.Do tsi będzie w punkt ta niższa lepkość. Obawy są w zastosowaniu do tdi