jerseyAdmin
Administrator
- Samochód
- Kia Ceed CD 1.4 T-GDI
Repsol Master Eco-P 0W-30
Analizę ufundował: @jerseyAdmin
Jakość:
Aprobaty:
Strona oleju:
Opis:
Olej wygląda dość nietypowo. W zasadzie nie ma odpowiednika jeżeli porównać z innymi olejami w normie C2 które przebadaliśmy. Stosunkowo niedużo wapnia, "tak sobie" cynku co w sumie zgadza się z normą C2, dość solidnie doprawione borem i molibdenem. Parametry w normie dla olejów europejskich, lepkości i VI w granicach tego czego można się było spodziewać. W składzie jest niedużo PAO, główna część baz to destylaty. Możliwa niewielka obecność estrów, ale raczej z dodatków niż jako baza.
Jeżeli ktoś poszukuje oleju z normą C2 (lub po gwarancji z wymienionymi normami Fiata) to jest to z całą pewnością olej godny polecenia. W wypadku normy PSA 2312 zastanowiłbym się nad Totalem Ineo First w którym co prawda jest mniej cynku, ale sporo więcej innych dodatków metalicznych.
Analizę ufundował: @jerseyAdmin
Jakość:
- ACEA C2
Aprobaty:
- PSA B71 2312
- FIAT 9.55535 DS1, 9.55535 GS1
Strona oleju:
Lubricant oil: MASTER ECO P 0W-30 | Repsol
Get to know MASTER ECO P 0W-30 Repsol lubricating oils. A lubricating oil for each type of engine. Find yours and enjoy the best quality.
lubricants.repsol.com
Opis:
Olej wygląda dość nietypowo. W zasadzie nie ma odpowiednika jeżeli porównać z innymi olejami w normie C2 które przebadaliśmy. Stosunkowo niedużo wapnia, "tak sobie" cynku co w sumie zgadza się z normą C2, dość solidnie doprawione borem i molibdenem. Parametry w normie dla olejów europejskich, lepkości i VI w granicach tego czego można się było spodziewać. W składzie jest niedużo PAO, główna część baz to destylaty. Możliwa niewielka obecność estrów, ale raczej z dodatków niż jako baza.
Jeżeli ktoś poszukuje oleju z normą C2 (lub po gwarancji z wymienionymi normami Fiata) to jest to z całą pewnością olej godny polecenia. W wypadku normy PSA 2312 zastanowiłbym się nad Totalem Ineo First w którym co prawda jest mniej cynku, ale sporo więcej innych dodatków metalicznych.